Mediju tilts/Burson-Marsteller ir dibināta 1996.gadā un šobrīd ir lielākā sabiedrisko attiecību aģentūra Latvijā un viena no vecākajām aģentūrām Baltijā. Mediju tilts ir daļa no Burson-Marsteller, kas ir dibināta 1953. gadā un šobrīd ir vadošā sabiedrisko attiecību un komunikāciju kompānija pasaulē. Mediju tilta reputācija ir balstīta uz ētikas principu ievērošanu savā darbā un saskarsmē ar klientiem. Tas ir pamats klientu lojalitātei un ilgtermiņa attiecībām ar klientiem. Mediju tilts sniedz pilna servisa sabiedrisko attiecību pakalpojumus, bet īpaši stipri esam zīmola mārketingā, korporatīvajās un finanšu komunikācijās, kā arī krīzes PR risinājumos. Šogad prestižajā PR Week Awards ceremonijā Burson-Marsteller tīkls ieguva Starptautiskā konsultanta gada titulu, kā arī godalgu par labāko Public affairs kampaņu.

Video blogs:

 

 

 
01
27. Jūlijs, 2011
WATCH
 
 
02
16. Marts, 2011
WATCH
 
 
03
24. Maijs, 2010
WATCH
 
 
 

Jaunumi:

Politiskā vide augstu vērtē caurspīdīgumu un ētiskumu lobismā liecina Eiropas mēroga pētījums par lobismu

Rīga, 2013. gada 5.jūnijs – Mediju Tilts/Burson-Marsteller, šodien publiskoja pētījumu par efektīvu lobēšanas praksi Eiropā un Latvijā. Pētījums atklāj interesantas atšķirības politiķu un augstākās ierēdniecības vērtējumos par to, kas ir labs un slikts lobisms, vai lobisma joma būtu jāregulē vai nē, cik nozīmīga ir sociālo mediju loma kā vienam no ietekmes kanāliem lobismā.

Gandrīz 9 no 10 respondentiem piekrita vai pilnībā piekrita apgalvojumam, ka “ētisks un caurspīdīgs lobisms palīdz politikas veidošanā, attīstībā”, tāpat arī tam, ka vairākums lobiju grupu tiek uztvertas kā caurspīdīgas, jo īpaši tirdzniecības asociācijas, profesionālās organizācijas, arodbiedrības un nevalstiskās organizācijas. Latvijā atšķirība no citām Eiropas valstīm uzņēmumi tika novērtēti kā mazāk caurspīdīgi, jo Eiropā 57% respondentu atzina uzņēmumus par caurspīdīgiem, bet Latvijā tikai 20%. Šīs piecas grupas bija tās, kuras visbiežāk aptaujātie minēja kā lobistus, pārējās grupas, kas arī tika asociētas ar lobismu, kā, piemēram, public affairs (publisko attiecību) aģentūras, tika vērtētas kā mazāk caurspīdīgas.

Vairāk par pētījumu lasiet: http://lobbyingsurvey.burson-marsteller.eu/ 

09.04.2013 Arābu jaunieši par savu sapņu zemi uzskata Apvienotos Arābu Emirātus

"Burson-Marsteller" Tuvo Austrumu un Ziemeļāfrikas filiāle "ASDA’A Burson-Marsteller" šodien prezentēja piekto ikgadējo "Arābu jauniešu aptauju 2013". Aptauja norāda, ka arābu jaunieši Tuvajos Austrumos un Ziemeļāfrikā par prioritāti, gluži kā pērn, izvirza taisnīgu atalgojumu (82%) un nepieciešamību pēc personīgās dzīvesvietas (66%), bet lielākās bažas tiem rada augošie ikdienas izdevumi (62%).Savukārt vasti, kur vislabprātāk viņi dzīvotu, arābu jaunieši min Apvienotajs Arābu Emirātus (31%), Franciju(18%), Amerikas Savienotās Valstis (16%) un Turciju (16%);

Sīkāk iepazīties ar aptaujas rezultātiem iespējams aptaujas mājas lapā www.arabyouthsurvey.com 

 

Seko mums:

L.Minskeres twitter konts

F.Rajevska twitter konts

Burson Marsteller konts

L.Minskeres facebook konts