Laura Minskere

Mediju Tilts līdzdibinātāja, valdes priekšsēdētāja

Aģentūras radošais stratēģis

PIEREDZE

Laura ir aģentūras radošais stratēģis, viņas know-how ir spēja savienot loģiku ar emocijām. Veidojot sabiedrisko attiecību un lobisma kampaņu stratēģijas, Laura apvieno zināšanas biznesa menedžmentā ar izpratni par sabiedrību, politiku un medijiem.

Gan biznesā, gan valsts pārvaldē mērķi tiek izteikti skaitļos: pārdošanas rādītājos, tirgus daļā, ROI vai arī pamatoti ar socioloģijas datiem par sabiedrības atbalsta līmeni. Turpretī indivīdi, pieņemot lēmumus ir ļoti emocionāli, lai arī cenšas savu izvēli pamatot ar racionāliem argumentiem. Radošā stratēģa uzdevums ir atrast balansu starp sapņiem un darīšanu, starp teoriju un realitāti.

Lauras spēja atrast katrai auditorijai ‘emocionālo stīgu’, lai iekustinātu to un sasniegtu biznesa stratēģiskos mērķus, ir viņas stiprā puse. Viņas kontā ir vairāk kā 20 gadu pieredze, veidojot stratēģijas gan sabiedrisko attiecību, gan lobisma kampaņām Latvijā un Baltijā iemīļotiem zīmoliem, kā arī izstrādājot krīzes komunikācijas stratēģijas, pārstāvot savu klientu intereses. Laura ir veidojusi radošās stratēģijas daudzām valsts institūciju sabiedrības informēšanas kampaņām, skaidrojot iedzīvotājiem izmaiņas tarifu politikā, nodokļu politikā, digitālajos pakalpojumos, informējot par veselības politiku, u.c.

Laura jau daudzus gadus strādā kā mentoros, konsulētjot daudzus jaunos uzņēmumus. Viņa ir Rīgas ekonomikas augstskolas mentoru kluba biedre.

IZGLĪTĪBA

Absolvējusi Rīgas ekonomikas augstskolu (Stockholm School of Economics in Riga), EMBA, un Latvijas Universitāti, grāds politikas zinātnē. Pabeigusi Zviedrijas Institūta menedžmenta programmu „Ilgtspējīga biznesa vadība un korporatīvās sociālās atbildības veidošana”.

KLIENTI

Laura kā konsultante ir strādājusi ar sekojošiem uzņēmumiem un institūcijām: Stadler Bussnang AG, Latvijas Loto, Google, KMPG, Starptautiskais Valūtas fonds, A/S Aldaris, Carlsberg, Vairāk Saules, Kaija, Balticovo, Colgate-Palmolive, Roche, BENU Aptieka, Tamro Baltics, Amway, Philips, Siemens, Alstom, Samsung, Cisco Systems, Panasonic, Sony Ericsson, Helwett-Packard, Bosch, Accenture, Norvik, Jysk, IZZI, Baltcom, Tele2, Lufthansa, Veselības ministrija, Finanšu ministrija, Ekonomikas ministrija, Zemkopības ministrija u.c.

Filips Rajevskis


Mediju Tilts līdzdibinātājs, public affairs direktors

PIEREDZE

Filips ir viens no pazīstamākajiem politiskajiem un lielo kompāniju vadības konsultantiem Latvijā ar plašu pieredzi publisko attiecību un lobisma, finanšu un enerģētikas PR, kā arī krīzes PR risinājumos. Šī politiskā pieredze ir labs atbalsts, veidojot attiecības ar valsts varu daudziem korporatīvajiem klientiem.

IZGLĪTĪBA

Filips ir absolvējis Latvijas Universitāti un ieguvis grādu politikas zinātnē. Viņš ir arī studējis politikas zinātni Velsas Universitātē (Swansea, Lielbritānija).

KLIENTI

Filips kā konsultants strādājis ar sekojošiem uzņēmumiem: Alstom, MasterCard, KPMG, Parex banka, American Express, A/S Sadales tīkls, Latvijas Jūras medicīnas centrs, Latvenergo, Stadler Bussnang AG, Rīgas pilsētas arhitekta birojs u.c.

Evita Matisone


Mediju Tilts partnere un valdes locekle

PIEREDZE

Evita aģentūrā Mediju Tilts strādā gandrīz kopš tās pirmsākumiem. Savu karjeru sāka kā sabiedrisko attiecību konsultante, un nu jau vairāk nekā divpadsmit gadus ir aģentūras valdes locekle un partnere. Evitas specializācija ir mediju treniņu un komunikācijas prasmju pilnveidošanas treniņu vadīšana; korporatīvās komunikācijas plānošana, kā arī zīmola komunikācijas stratēģiju veidošana.

IZGLĪTĪBA

Evita ir absolvējusi Latvijas Universitāti un ieguvusi grādu komunikācijas zinātnē, kā arī beigusi Rīgas Ekonomikas augstskolu (Stockholm School of Economics in Riga) un ieguvusi EMBA grādu.

KLIENTI

Evita kā konsultante strādājusi ar sekojošiem uzņēmumiem: A/S Sadales tīkls, VAS Latvijas Pasts, Tele2, VAS Valsts Nekustamie īpašumi, Rīgas pilsētas arhitekta birojs, LR Veselības inspekcija, e-paraksts, Corporate Solutions grupa, Talentor Latvija, A/S Rīgas jūras līnija, Norvēģijas Zivsaimniecības asociācija u.c.

Andris Ēvelis

Mediju Tilts digitālās komunikācijas direktors

PIEREDZE

Andris aģentūrai pievienojās 2016. gadā. Aģentūrā atbildīgs par digitālās komunikācijas kampaņām Facebook, LinkedIn, Instagram, Twitter, Draugiem kampaņu vadību, kā arī radošo stratēģiju izstrādi un ieviešanu. Andrim ir viena no lielākajām pieredzēm Baltijā, īstenojot digitālās komunikācijas kampaņas un īpaši liela pieredze produktu mārketingā un pārdošanas kampaņu rīkošanā. Andris atbild par JZ Microphones globālo pārdošanas kampaņu stratēģiju veidošanu, kā arī ir vadījis iPhone Photography School digitālā mārketinga komunikācijas un strādājis uzņēmumā Laima – Orkla Confectionery & Snacks Latvija par digitālās komunikācijas ekspertu.

IZGLĪTĪBA

Andris ir absolvējis Latvijas Universitāti un ieguvis maģistra grādu biznesa uzņēmējdarbības vadībā.

Mūsu PR aģentūrā strādā pieredzējušākie profesionāļi ar zināšanām komunikācijas zinātnē, politoloģijā, ekonomikā, jurisprudencē un žurnālistikā.